ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αξιολόγηση: Πότε θα έχουν πρόσβαση οι εκπαιδευτικοί στις βαθμολογίες των σχολείων τους;

Διάδωσέ το

Αξιολόγηση σχολικών μονάδων: Την έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης  για το σχολικό έτος 2021 -2022 περιμένουν να δουν Διευθυντές σχολείων και εκπαιδευτικοί αλλά στη σχετική πλατφόρμα του ΙΕΠ δεν φαίνεται τίποτα εδώ και σχεδόν έναν μήνα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του fresh-education οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού  Έργου έχουν αναρτήσει από 20 Ιουλίου τις εξωτερικές αξιολογήσεις  των σχολείων τους στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ, όπως ορίζει η Υ.Α. της υφυπουργού Παιδείας κας Ζέττας Μακρή, αλλά δεν έχουν εμφανιστεί στην πλατφόρμα για να μπορούν να τις δουν Διευθυντές σχολείων και εκπαιδευτικοί.

Ο λόγος που έγινε αυτό είναι “άγνωστος” τη στιγμή μάλιστα που σε λίγες ημέρες πλησιάζει το νέο σχολικό έτος 2022 -2023.

Ποια είναι τα δεδομένα  

Όλοι οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου έχουν αναρτήσει στην πλατφόρμα του ΙΕΠ τις εκθέσεις – αξιολογήσεις τους και οι βαθμοί των σχολείων είναι καλοί.

Τα σχολεία δεν βλέπουν καμία έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης αν και η Υπουργική απόφαση λέει ότι στην έκθεση αυτή  έχει πρόσβαση ο Σύλλογος Διδασκόντων

Η ανατροφοδότηση των εκπαιδευτικών για  την αξιολόγηση του σχολείου τους δεν έχει τόσο μεγάλη αξία από τη στιγμή που δεν είναι άμεση. Αν και η υπουργός Παιδείας έχει υπογραμμίσει ότι κύριος στόχος της αξιολόγησης είναι η παροχή ανατροφοδότησης,  “ατυχώς”  σε λίγες ημέρες πολλοί εκπαιδευτικοί θα βρίσκονται σε άλλα σχολεία και δεν θα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για  την αξιολόγηση του προηγούμενου σχολείου τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αιρετός ΚΥΣΠΕ Αντωνιάδης: Τι είπε για αναπληρωτές και μόνιμους

Το ΙΕΠ  ακόμη δεν έχει ενημερώσει  με ανακοίνωσή του τους εκπαιδευτικούς γιατί ποιον λόγο δεν μπορούν να δουν τις εκθέσεις για το σχολικό έτος 2021-2022  όταν για την εφαρμογή της αξιολόγησης είχε εκδώσει πολλές ανακοινώσεις  με ασφυκτικές ημερομηνίες.

Αν και την επόμενη εβδομάδα δε γίνουν ορατές οι εκθέσεις εξωτερικής αξιολόγησης στην πλατφόρμα του ΙΕΠ τότε θα φουντώσουν τα σενάρια σχετικά με τις προθέσεις της ηγεσίας  του ΥΠΑΙΘ για τα στοιχεία των διαδικασιών εσωτερικής αξιολόγησης που θα χρησιμοποιήσουν τα σχολεία το νέο σχολικό έτος 2022-2023 αλλά και πώς βλέπει η ίδια μετά από τρία χρόνια την  αξιολόγηση που σχεδίασε.

Δείτε τι λέει η Υπουργική απόφαση παρακάτω:

Πηγή: fresh-education Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του 1/3 του άρθρου με ενεργό σύνδεσμο προς αυτό.

Δείτε στο fresh education:

Επιλογή Διευθυντών σχολείων: Εκπαιδευτικοί θα κρίνουν Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου για τα προσόντα τους

 “Ορατό είναι το ενδεχόμενο οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού έργου να βάλουν καλή βαθμολογία σε όλα τα σχολεία ή να αναβληθεί η αξιολόγηση -βαθμολόγηση προς το τέλος της σχολικής χρονιάς”

Αξιολόγηση: Δύσκολες ώρες για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου

Όχι σε αυξημένες απολαβές στους εκπαιδευτικούς γιατί δεν είναι στη φιλοσοφία της αξιολόγησης

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

Πρώτο σχόλιο

  1. Πιθανός λόγος μη δημοσίευσης είναι οι εκλογές. Αν για οποιοδήποτε λόγο Μητσοτάκης (και Κεραμέως) δεν διατηρήσουν τις θέσεις τους, η “αξιολόγηση” πάει περίπατο, τουλάχιστον με αυτά τα χαρακτηριστικά που έχει τώρα…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *