ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διευθυντές σχολείων: Θα αξιολογούνται και για το μάθημα που κάνουν στην τάξη

Διάδωσέ το

Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου δεν αφορά μόνο τους εκπαιδευτικούς αλλά και τους νέους Διευθυντές σχολείων που θα προκύψουν από τις  κρίσεις που έρχονται το επόμενο διάστημα . Οι νέοι Διευθυντές σχολείων θα αξιολογούνται για το μάθημα που  κάνουν στην τάξη αλλά και για το παιδαγωγικό κλίμα σε αυτή. Η αξιολόγησή τους θα πραγματοποιείται από έναν Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας)  και από έναν Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης.

Τα παραπάνω προβλέπει ο νόμος 4823/2021.  Σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις της Υπ. Παιδείας κας Νίκης Κεραμέως ότι οι κρίσεις για Διευθυντές σχολείων θα ξεκινήσουν άμεσα και ότι η αξιολόγηση αρχίζει από το σχ. έτος 2022-2023 όσοι καταλάβουν τη θέση του Διευθυντή σχολείου μετά τις κρίσεις που έρχονται, στη διάρκεια της θητείας τους θα περάσουν από διπλή αξιολόγηση και για το διοικητικό  αλλά και για το εκπαιδευτικό τους έργο.

Τι προβλέπει το άρθρο 66 στην παρ. 2 του ν. 4823/2021 

Οι Διευθυντές ή οι Προϊστάμενοι σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.), οι υποδιευθυντές τους και οι Υπεύθυνοι τομέων Ε.Κ. αξιολογούνται και ως εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κατά περίπτωση, από έναν Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας), ως προς τη γενική και ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου και από έναν Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, ως προς το παιδαγωγικό κλίμα και τη διαχείριση της τάξης. Οι ως άνω αξιολογητές Σύμβουλοι Εκπαίδευσης ορίζονται με απόφαση του Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μεταξύ των υπηρετούντων στη Διεύθυνση αυτήν Συμβούλων Επιστημονικής ή Παιδαγωγικής Ευθύνης και πρέπει να μην είναι οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Επιστημονικής ή Παιδαγωγικής Ευθύνης, σε συνεργασία με τους οποίους, ο Διευθυντής ή ο Προϊστάμενος ασκεί το αξιολογικό έργο στους εκπαιδευτικούς της δομής, την οποία διευθύνει ή της οποίας προΐσταται. Εφόσον, δεν είναι δυνατός ο ορισμός αξιολογητών Συμβούλων Εκπαίδευσης σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο, ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης αιτείται τον ορισμό τους από τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, μεταξύ των Συμβούλων Εκπαίδευσης Επιστημονικής ή Παιδαγωγικής Ευθύνης πλησιόχωρης Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Σε όσες περιπτώσεις δεν είναι και πάλι δυνατός ο ορισμός αξιολογητών Συμβούλων Εκπαίδευσης, ο Περιφερειακός Επόπτης ορίζει ως αξιολογητές έναν Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και έναν Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας) πλησιόχωρης Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, μετά από υπόδειξη του Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης αυτής της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

Δείτε επίσης:

Πρόγραμμα Φιλία: Έρχεται επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών και ψηφιακή πλατφόρμα για καταγραφή περιστατικών σχολικής βίας

Αξιολόγηση – Συντονιστές: Η έκθεση αξιολόγησης με τις επτά λέξεις – άλλο σχολείο 5αρι και άλλο 10αρι για το ίδιο

Σχολεία: Έρχεται νέα απόφαση για τα διευρυμένα ολοήμερα

Βρείτε τη σελίδα στο facebook freshedu

Πηγή fresh-education

Δείτε επίσης

Αξιολογικοί πίνακες εκπαιδευτικών για απόσπαση στο εξωτερικό 2024-2025

Διάδωσέ το Δημοσιεύτηκαν οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών και πίνακας απορριφθεισών αιτήσεων απόσπασης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *