ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Άδεια ανατροφής: Nα δικαιωθούν αναδρομικά οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί που ζημιώθηκαν

Διάδωσέ το

Άδεια ανατροφής τέκνου

Παπαχρήστου Δ. Βασίλειος

Αιρετός επί σειρά έτη

 

Δεν ικανοποιεί την κοινωνία μόνον η ακύρωση της εγκυκλίου για τις άδειες ανατροφής των νεοδιόριστων.

Πρέπει να υπάρξει και η διόρθωση και αναδρομική δικαίωση τώρα.

Την 21η Αυγούστου 2020 το υπουργείο παιδείας και πιο συγκεκριμένα  η υπογράφουσα το υπ’ αριθμ.: 108357/Ε3 έγγραφο Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης κυρία Δόκου Μαρία απέστειλε το ως άνω έγγραφο με θέμα:

 Χορήγηση άδειας ανατροφής με αποδοχές σε νεοδιόριστο/η εκπ/κό και μέλος Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. 

Η υπογράφουσα με την ομάδα της προέβη σε μία τρισέλιδη ανάλυση, χρησιμοποίησε μαθηματικές σχέσεις, παραπομπές επί παραπομπών, μνημόνευση νόμων, γνωμοδοτήσεις του Νομικού Συμβούλου του Κράτους , ούτως ώστε να προσδώσει στο εν λόγω έγγραφο κύρος και  άσειστο νομικό υπόβαθρο, για να μας ενημερώσει  τι ισχύει και τι όχι αναφορικά με το δικαίωμα των νεοδιόριστων σχετικά με τη  χορήγηση άδειας ανατροφής.

Η δημοσίευση του εν λόγω εγγράφου αναστάτωσε τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς. 

Κανείς δεν μπορούσε να καταλάβει το λόγο της σύνταξης και της δημοσίευσης του εν λόγω εγγράφου.

Και είναι γνωστό ότι οποιοσδήποτε διατύπωνε διαφορετική άποψη και απηύθυνε  τυχόν αιτιάσεις ή  ενστάσεις  προς τους συντάξαντες  το  εν λόγω έγγραφο,  θα εισέπραττε την απάντηση ότι «εμείς έτσι το ερμηνεύουμε»! 

Ειλικρινά, το συνταχθέν κείμενο το ήλεγξε νομικός; Ζητήθηκε συνδρομή νομικής υπηρεσίας; Ή θεωρήθηκε η υπογράφουσα ομάδα ως μοναδική ειδήμων, ως τα πάντα γνωρίζουσα;

Και βρέθηκε ένας νεοδιόριστος συνάδελφος, ο οποίος προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικράτειας και δικαιώθηκε!

Και τα ερωτήματα  που αμέσως αναδύονται είναι: 

Πρώτον, για ποιο λόγο άραγε θα έπρεπε να συνταχθεί από το υπουργείο παιδείας ένα έωλο έγγραφο, και 

Δεύτερον, γιατί θα πρέπει να προσφεύγει ο Έλληνας Πολίτης στα δικαστήρια, για να δικαιωθεί, και να μην αναλαμβάνει η ίδια η υπηρεσία τον έλεγχο των δράσεών της, κατόπιν  οχλήσεων και αιτιάσεων επί των ενεργειών της από τους συναλλασσόμενους πολίτες,  ώστε  να προβαίνει σε  αλλαγές, όπου επιβάλλονται;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Τι πραγματικά είναι;

Δυστυχώς, η έπαρση, η αδιαλλαξία και η αλαζονεία είναι ίδιον των πλείστων δημόσιων υπηρεσιών και των εργαζομένων σε αυτές.

Χρειάζεται πολλή  προσπάθεια και δουλειά, για να αλλάξει ο τρόπος συμπεριφοράς και νοοτροπίας των δημόσιων υπηρεσιών. 

Ο νεοδιόριστος συνάδελφος που προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας δικαιώθηκε και εκδόθηκε η υπ’ αριθμ. 2367/21 απόφαση του ΣτΕ.

Με βάση αυτή την απόφαση του ΣτΕ η ΑΔΕΔΥ απέστειλε επιστολή στους δύο υπουργούς Εσωτερικών και Παιδείας, ενώ ταυτόχρονα υπάρχει νομική γνωμοδότηση και επί της απόφασης αυτής αλλά και για το υπ’ αριθμ. 11919/Ε3/3.2.2022 έγγραφο του υπουργείου παιδείας. 

Έτσι αναγκάστηκε η κυρία Δόκου την 3η Φεβρουαρίου 2022 να αποστείλει το υπ΄αριθμ. 11919/Ε3 έγγραφό της  και να αποσύρει το από  21ης Αυγούστου 2020 έγγραφό της (υπ΄αριθμ. 108357/Ε3) με θέμα:

 Χορήγηση άδειας ανατροφής με αποδοχές σε νεοδιόριστο/η εκπαιδευτικό και μέλος Ε.Ε.Π.- Ε.Β.Π. κατόπιν της έκδοσης της Α2367/16-12-2021 απόφασης του ΣτΕ

Και υπήρξαν συνάδελφοι οι οποίοι με την έωλη απόφασή της μέσω του εν λόγω εγγράφου  να χάσουν τα δικαιώματά  τους και να τους αφαιρεθεί  ό,τι  εδικαιούντο.

Περιμένουμε από την κυρία Δόκου και την ομάδα της να μελετήσει τα γνωμοδοτικά σημειώματα, να αναλάβει την ευθύνη που της αναλογεί και να δικαιώσει, ακόμη και αναδρομικά  όπου απαιτείται, όλους όσοι  ζημιώθηκαν από την απόφασή της.

Αυτό σημαίνει δικαιοσύνη και αποδοχή της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Διαβάστε επίσης:

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Εγγραφές εκπαιδευτικών για την 4η επιμορφωτική περίοδο

 

Δείτε επίσης

Αξιολογικοί πίνακες εκπαιδευτικών για απόσπαση στο εξωτερικό 2024-2025

Διάδωσέ το Δημοσιεύτηκαν οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών και πίνακας απορριφθεισών αιτήσεων απόσπασης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *