ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου: Αναζητούμε πληροφορίες σε ιστοσελίδες για τις μεταρρυθμίσεις του ΥΠΑΙΘ

Διάδωσέ το

 

ωράριο εκπαιδευτικών

Την αποτίμηση του ετήσιου προγραμματισμού του για το σχ. έτος 2021-2022 στα σχολεία ευθύνης του δημοσίευσε το ΠΕΚΕΣ Κρήτης. Στην έκθεσή τους οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου κάνουν τον απολογισμό δράσεων του ΠΕΚΕΣ και αποτιμούν κριτικά το εκπαιδευτικό – επιμορφωτικό έργο που παρήχθη. Όμως οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου δεν παραλείπουν να αναφέρουν και τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν.

Ενδιαφέρον θα πρέπει να έχει για την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, η αναφορά τους στην έκθεση για την έλλειψη ενημέρωσης που είχαν για τις αποφάσεις και τις μεταρρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας. Χαρακτηριστικά αναφέρουν ότι πολλές φορές οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου αναζητούσαν πληροφόρηση από εκπαιδευτικές ιστοσελίδες για να μπορούν να απαντήσουν σε ερωτήσεις Διευθυντών και εκπαιδευτικών.

 

Διαβάστε παρακάτω στο fresh – education το σχετικό απόσπασμα από την έκθεση

“Η απουσία έγκαιρου διαλόγου (πριν ληφθούν αποφάσεις για υλοποίηση καινοτομιών σε μια δύσκολη περίοδο) ανάμεσα στο Υ.ΠΑΙ.Θ., το Ι.Ε.Π. και τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, καθώς και η συχνά ελλιπής ενημέρωση ως προς τις αποφάσεις και τις μεταρρυθμίσεις του υπουργείου, με αποτέλεσμα οι Σ.Ε.Ε. να αναζητούν πολλές φορές να συμπληρώσουν την πληροφόρησή τους μέσα από τις διαδικτυακές εκπαιδευτικές ειδησεογραφικές σελίδες, έτσι ώστε να είναι σε θέση να απαντήσουν σε ερωτήματα των Δ/ντών και συναδέλφων στα σχολεία παιδαγωγικής τους ευθύνης.”

Ενδεικτικά άλλες δυσκολίες που αναφέρουν στην έκθεσή τους οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου:

Οι διαδικασίες για την Εσωτερική Αξιολόγηση της Σχολικής μονάδας, εν μέσω των παραπάνω πιεστικών συνθηκών, επηρέασαν το παιδαγωγικό κλίμα σε ορισμένα σχολεία και αυτό αποτυπώθηκε σε παρατηρούμενες καταστάσεις αποστασιοποίησης και απομάκρυνσης των άμεσα εμπλεκομένων, αλλά και στις κατ΄ ιδίαν συζητήσεις μας με τους Διευθυντές και Διευθύντριες της Ενότητας

Η μη έγκαιρη ή και καθόλου στελέχωση ορισμένων σχολείων με εκπαιδευτικούς σε Τ.Υ.-ΖΕΠ,  Τ.Ε., αλλά και ΕΔΥ, δυσχέραινε το έργο των εκπαιδευτικών, καθώς δεν ήταν εύκολη η  διαχείριση δύσκολων περιστατικών.

Σταδιακή εισαγωγή νέων προγραμμάτων και καινοτομιών ώστε να είναι σε θέση οι εκπαιδευτικοί και τα στελέχη να προσαρμοστούν, αφομοιώσουν και εφαρμόσουν τις νέες οδηγίες. Η ταυτόχρονη διαχείριση των προβλημάτων covid-19, η εισαγωγή των Εργαστηρίων δεξιοτήτων και της Αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, προκάλεσε δυσλειτουργίες και έντονη κόπωση στα σχολεία ακόμη και αυτά που στήριξαν με θέρμη όλη την προσπάθεια.

Πηγή: ΠΕΚΕΣ Κρήτης

Διαβάστε πρώτοι στο fresh – education  τις εκπαιδευτικές ειδήσεις. Το πρώτο εκπαιδευτικό site στην Ελλάδα με ειδήσεις και αναλύσεις μόνο για την εκπαίδευση. Πηγή fresh-education με ενεργό σύνδεσμο για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν

Αλλάζουν τα ωρολόγια προγράμματα στα σχολεία που έχουν Ε.Δ.Υ. – Μείωση ωραρίου σε Διευθυντές

Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης σχολείων ΠΕΚΕΣ ΑΜΘ

Συνεδριάσεις στα σχολεία: Δεν υπάρχει χρόνος λένε οι Συντονιστές στο ΥΠΑΙΘ

Δείτε επίσης

Αξιολογικοί πίνακες εκπαιδευτικών για απόσπαση στο εξωτερικό 2024-2025

Διάδωσέ το Δημοσιεύτηκαν οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών και πίνακας απορριφθεισών αιτήσεων απόσπασης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *