Παρασκευή , 19 Απριλίου 2024
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΙΕΠ – Καλοκαίρι 2022: Διακοπές εκπαιδευτικών με επιμόρφωση στη διαφοροποιημένη διδασκαλία

Διάδωσέ το

Το ΙΕΠ με ανακοίνωσή του καλεί 15.000 εκπαιδευτικούς που εκδήλωσαν ενδιαφέρον να παρακολουθήσουν τη σχετική επιμόρφωση 

Η ανακοίνωση του ΙΕΠ

Η Γ΄ Φάση της «Επιμόρφωσης σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (Δ.Δ.)» ξεκινά για τους πρώτους 15.000 εκπαιδευτικούς που εκδήλωσαν ενδιαφέρον και οριστικοποίησαν αίτηση εγγραφής στο Μητρώο του ΙΕΠ κατόπιν σχετικής Πρόσκλησης

Οι επιμορφούμενοι/-νες εντάσσονται σε ομάδα σύγχρονης εξ αποστάσεως επιμόρφωσης της περιφερειακής τους ενότητας και λαμβάνουν ειδοποίηση από το ΙΕΠ μέσω τηλεφώνου (viber/sms) καθώς και εξατομικευμένο μήνυμα από τον επιμορφωτή/την επιμορφώτρια τους προκειμένου να εισέλθουν στο e-μάθημα στο ΟΠΣ του ΙΕΠ (με κωδικούς taxis net) και να εντοπίσουν τους συνδέσμους σύγχρονης επιμόρφωσης.

Η επιμόρφωση θα έχει διάρκεια πέντε (5) σύγχρονων εξ αποστάσεως συναντήσεων σε σύνολο 14 ωρών (4 τρίωρες και μια δίωρη) και μιας αρχικής δοκιμαστικής.

Για τη χορήγηση βεβαίωσης επιτυχούς παρακολούθησης προϋπόθεση είναι η συμμετοχή στις σύγχρονες συνεδρίες με δικαίωμα δύο ωρών απουσίας.

Βεβαιώσεις θα χορηγηθούν μετά το πέρας του επιμορφωτικού προγράμματος (όλων των περιόδων) και αφού γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι.

Η Πράξη έχει ως αντικείμενο την επιμόρφωση έως και 25.000 εκπαιδευτικών σε πρακτικές παιδαγωγικής και διδακτικής υποστήριξης των μαθητών/μαθητριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία, ευάλωτων κοινωνικών ομάδων όπως πρόσφυγες/μετανάστες, Ρομά σε όλους τους τύπους και τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Η Πράξη «Επιμόρφωση σε πρακτικές υπο¬στήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (ΔΔ)» , με Κωδικό ΟΠΣ 5032906τ του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020»με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο), έχει ως αντικείμενο την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας (συμπεριλαμβανομένης της προσχολικής), δευτεροβάθμιας (γυμνάσια, γενικά λύκεια) και επαγγελματικής εκπαίδευσης καθώς και εκπαιδευτικών όλων των δομών υποστήριξης σε πρακτικές διαφοροποίησης του περιβάλλοντος μάθησης με στόχο την ανταπόκριση στην ετερογένεια των εκπαιδευτικών αναγκών όλων ανεξαιρέτως των μαθητών και των μαθητριών σε συμπεριληπτικό πλαίσιο.

Το επιμορφωτικό υλικό είναι σχεδιασμένο για να καλύψει τις επιμορφωτικές ανάγκες κάθε εκπαιδευτικού ώστε να ανταποκρίνεται στις εξατομικευμένες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/-τριών του οργανώνοντας τις μαθησιακές δράσεις συμπεριληπτικά και παρέχοντας ποιοτική μάθηση σε όλους/όλες.

Στόχοι:

  • Η βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού συστήματος
  • Η ικανοποίηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών σε θέματα και διαστάσεις της διαφοροποιημένης προσέγγισης της διδασκαλίας
  • Η ανταπόκριση στην ετερογένεια των εκπαιδευτικών αναγκών όλων των μαθητών/-τριών και η υποστήριξη τους με την ανάπτυξη πρακτικών διαφοροποίησης του μαθησιακού και κοινωνικού περιβάλλοντος της τάξης
  • H μείωση της σχολικής αποτυχίας και της σχολικής διαρροής.

Διαβάστε επίσης:

Άδειες εκπαιδευτικών: Οδηγός για μόνιμους και αναπληρωτές

Εργαστήρια δεξιοτήτων: Το ΙΕΠ αναζητά νέο εκπαιδευτικό υλικό

 freshedu

Δείτε επίσης

Αξιολογικοί πίνακες εκπαιδευτικών για απόσπαση στο εξωτερικό 2024-2025

Διάδωσέ το Δημοσιεύτηκαν οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών και πίνακας απορριφθεισών αιτήσεων απόσπασης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *