Παρασκευή , 26 Απριλίου 2024
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Όχι σε αυξημένες απολαβές στους εκπαιδευτικούς γιατί δεν είναι στη φιλοσοφία της αξιολόγησης

Διάδωσέ το

Όχι σε αυξημένες απολαβές στους εκπαιδευτικούς γιατί “κάτι  τέτοιο θα μετέβαλε τους στόχους, τις κατευθύνσεις και τις βασικές αρχές της θεσπιζόμενης αξιολόγησης”

“Αξιολογούμε, σημαίνει καταγράφουμε, μελετάμε, επιβραβεύουμε και βελτιώνουμε. Αν το αποτέλεσμα της αξιολόγησης είναι θετικό τότε αποτελεί μοριοδοτούμενο κριτήριο για να γίνεις διευθυντής σχολείου, για να γίνεις διευθυντής εκπαίδευσης, για να ανέλθεις στην ιεραρχία της εκπαίδευσης”, είχε διαβεβαιώσει η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως τους εκπαιδευτικούς από το βήμα της Βουλής το 2021.

Για την επιβράβευση των εκπαιδευτικών με μόρια, η Υπουργός Παιδείας έχει αναφερθεί σε πολλές συνεντεύξεις που έχει δώσει σε εφημερίδες και τηλεοπτικούς σταθμούς.

Παράξενο όμως είναι γιατί δεν έχει ερωτηθεί ούτε μία φορά από τους δημοσιογράφους σε αυτές τις συνεντεύξεις, για το εξής απλό :  “Και οι εκπαιδευτικοί που δεν θέλουν να γίνουν στελέχη εκπαίδευσης τι  θα τα κάνουν αυτά τα μόρια;”  Ούτε η ίδια η  υπουργός χωρίς να ερωτηθεί δεν έχει δώσει ποτέ εξηγήσεις για το αυτονόητο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Αιρετός ΚΥΣΠΕ Αντωνιάδης: Τι είπε για αναπληρωτές και μόνιμους

Η έκθεση διαβούλευσης του Ν. 4823/2021 για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, επιχειρώντας να  απαντήσει  σε σχετικά σχόλια που διατυπώθηκαν από εκπαιδευτικούς στη διαβούλευση,  τα ρίχνει όλα στη φιλοσοφία του νομοσχεδίου, με τον παρακάτω τρόπο:

” Τα ζητήματα τα οποία τέθηκαν για την ανάγκη παροχής αυξημένων απολαβών αναλόγως των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης υπέρ εκείνων που διακρίνονται στην αξιολογική διαδικασία και το έργο τους κατατάσσεται ως «εξαιρετικό» ή ως «πολύ καλό» ή και την αναστολή της περαιτέρω μισθολογικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών, των οποίων το έργο αξιολογείται ως «ικανοποιητικό» ή «μη ικανοποιητικό» ..

“Τα ανωτέρω ζητήματα είχαν συνεκτιμηθεί κατά τη διαμόρφωση του περιεχομένου των προτεινόμενων διατάξεων και η υιοθέτηση των σχολίων δεν ήταν δυνατή, δεδομένου ότι θα μετέβαλε τους στόχους, τις κατευθύνσεις και τις βασικές αρχές της θεσπιζόμενης αξιολόγησης”

Διαβάστε επίσης:

Μαθητικοί όμιλοι: Θα μετράνε κανονικά στο ωράριο των εκπαιδευτικών

Εκπαιδευτικοί: Κλίμα ανησυχίας για μετακινήσεις σε άλλα σχολεία

Νέα εγκύκλιος με καθήκοντα εκπαιδευτικών για την “ενδυνάμωσή” τους

 freshedu

Δείτε επίσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης συναντήθηκαν με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ

Διάδωσέ το Συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ είχε το Διοικητικό Συμβούλιο των Συμβούλων …

2 Σχόλια

  1. Θα πρότεινα και οι υπουργοί και βουλευτές να παίρνουν τον βασικό μισθό και από εκεί και πέρα να μοριοδοτουνται και οι ίδιοι όπως τοοοοοσο σοφά προτείνει η υπουργός. Να δειτε πόσα μόρια θα πάρουν. Σα δε ντρεπόμαστε!!!!!!!

  2. Αφού απαξιώθηκε ο εκπαιδευτικός από την πολιτική ηγεσία του υπουργειου-συνεπικουρουμενη από τα υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου-εμφανίζεται η υπουργος ως σωτήρας του εκπαιδευτικου συστήματος με τις δήθεν “καινοτομίες της” αγνοώντας, επιδεικτικά, την πολυχρονη και υπέρ του καθήκοντος προσφορά, ιδιαίτερα παλαιών δασκάλων, που θα μοριοδοτηθουν για να “προβιβασθουν”.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *