ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αναπληρωτές, νεοδιόριστοι, κενά και προσλήψεις: Τι πρέπει να γνωρίζουν από Σεπτέμβριο και μετά

Διάδωσέ το

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι αναπληρωτές, νεοδιόριστοι για κενά και προσλήψεις από Σεπτέμβριο και μετά.

Στο διαδικτυακό κανάλι “Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα” και μέσα από το νέο επεισόδιο της εκπομπής “Από το Βήμα του Αιρετού”, η Λαύρα Αργυροπούλου (ΠΕ 61 ΕΑΕ) συνομιλεί αυτή τη φορά με τον κ. Βασίλη Παπαχρήστου, εκπαιδευτικό και επί σειρά ετών αιρετό στο ΠΥΣΔΕ Σερρών. Διεξάγεται μια τηλεσυνάντηση με ενημέρωση σχετικά με το τι πρέπει να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί (αναπληρωτές, νεοδιόριστοι) από τον Σεπτέμβριο.

Επικοινωνήστε με το κανάλι στο ekpaideutikonendiapheronta@gmail.com και κάντε εγγραφή εδώ – Πατήστε και το καμπανάκι ώστε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες αναρτήσεις!

Μπορείτε να βρείτε τη σελίδα του καναλιού στο Facebook εδώ

Αναπληρωτές: Πώς δηλώνω περιοχές στο ΟΠΣΥΔ – 6 απαντήσεις

Ξεκίνησαν από την Τρίτη 16 /8  οι αιτήσεις-δηλώσεις προτίμησης περιοχών για πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών ή/και  ωρομισθίων για το σχολικό έτος 2022-2023.

Οι αιτήσεις-δηλώσεις προτίμησης περιοχών υποβάλλονται  έως και την Τρίτη 23/8/2022, μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ)

Για το “πώς δηλώνω περιοχές στο ΟΠΣΥΔ” το κανάλι  Εκπαιδευτικών Ενδιαφέροντα  δημιούργησε ένα βίντεο για να ενημερώσει τους νέους εκπαιδευτικούς:

 ΟΠΣΥΔ – Δήλωση περιοχών: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι αναπληρωτές (Διαδικασία, απορίες)

Δείτε παρακάτω το video

Η πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή  αίτησης-δήλωσης προτίμησης περιοχών για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών ή/και  ωρομισθίων το σχολικό έτος 2022-2023. 

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων 

Σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ.2 και 6 του άρθρου 63 του ν.4589/2019 (Α΄ 13) και δυνάμει της με  αριθμ. 104627/ΓΔ5/7-8-2020 (Β΄ 3344) Υπουργικής Απόφασης με θέμα «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και  τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών,μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)», 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ  Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές! Να μπει τώρα τέλος στην ενοχοποίηση των εκπαιδευτικών.

καλεί τους εγγεγραμμένους στους

(α) τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ υποψηφίων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και  δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11,  ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ41, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ73, ΠΕ78, ΠΕ79, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87,  ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90, ΠΕ91 των Προκηρύξεων του ΑΣΕΠ 1ΓΕ/2019 και 2ΓΕ/2019 (οι οποίοι δημοσιεύθηκαν,  αντιστοίχως, στα ΦΕΚ Γ΄1588/2021, και Γ΄ 1653/2021, 1694 Γ΄/2021, όπως αναμορφώθηκαν και ισχύουν) καθώς  και των κλάδων ΤΕ01, ΤΕ02, ΤΕ16, ΔΕ01 και ΔΕ02 των Προκηρύξεων 1ΓΤ/2020 και 2ΓΔ/2020 του ΑΣΕΠ (οι οποίοι  δημοσιεύθηκαν, αντιστοίχως, στα ΦΕΚ Γ΄ 2679/2021, και Γ΄ 2680/2021, όπως αναμορφώθηκαν και ισχύουν), 

(β) προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ και προσωρινούς επικουρικούς αξιολογικούς πίνακες της παραγράφου 4 του άρθρου 58 του ν.4589/2019 υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας  εκπαίδευσης κλάδων ΕΑΕ ΠΕ71 και ΠΕ61 και κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07,ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ41, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ73, ΠΕ78, ΠΕ79, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90, ΠΕ91, ΤΕ01, ΤΕ02, ΤΕ16, ΔΕ01 και ΔΕ02 με εξειδίκευση στην ΕΑΕ των Προκηρύξεων του  ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2022, 4ΕΑ/2022 και 5ΕΑ/2022, (οι οποίοι αναρτήθηκαν στον επίσημο διαδικτυακό τόπο της  Ανεξάρτητης Αρχής του Α.Σ.Ε.Π.), 

να δηλώσουν περιοχές προτίμησης για πρόσληψή τους ως αναπληρωτών, πλήρους ή/ και μειωμένου ωραρίου ή/ και ως ωρομισθίων, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου  Χρόνου, διάρκειας έως ενός (1) διδακτικού έτους στη γενική εκπαίδευση, στην ειδική αγωγή και  εκπαίδευση, στα μουσικά σχολεία, στα καλλιτεχνικά σχολεία, στα σχολεία εκκλησιαστικής εκπαίδευσης, στο Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας Ηρακλείου Κρήτης (ΣΕΠ), στη Σιβιτανίδειο Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, στις δομές υποδοχής για την εκπαίδευση των προσφύγων (Δ.Υ.Ε.Π.), στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.)  και στις σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης που λειτουργούν σε καταστήματα κράτησης, κατά περίπτωση, για το σχολικό έτος 2022 -2023. 

Δείτε επίσης

Αξιολογικοί πίνακες εκπαιδευτικών για απόσπαση στο εξωτερικό 2024-2025

Διάδωσέ το Δημοσιεύτηκαν οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών και πίνακας απορριφθεισών αιτήσεων απόσπασης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *